Bu giriş modülü App Inventor ile "Magic 8-Ball" app inşa size yol gösterecektir.Aktif ettiğinizde, 8-top gibi "Bu kesinlikle böyledir" gibi, klasik tahminler bir teslim veya "Yanıtla puslu, yeniden deneyin." Olacak
Nihai Magic 8 Ball App tasarladık bir listeden bir tahmin teslim edecek.Bunun üzerine bir resim ile bir düğme yapmak, ve düğme tıklandığında bir ses çalmak için program olacak ilk, Başlamak için.
TASARIM: App Inventor Tasarımcı
App Inventor Tasarımcı penceresini açmak için, gidip http://appinventor.mit.edu ve "İcat" butonuna tıklayınız. Eğer oturum nasıl emin değilseniz, yukarıdaki kurulum yönergelerine bakın
Zaten bir uygulama (örneğin, Merhaba Purr gibi) yaptıysanız, otomatik olarak size gösteren çalıştı son projesi ile Tasarımcısı yönlendirileceksiniz. Projelerin listenize götürecek ekranın sol üst köşesinde "Projelerim", tıklayın. "Yeni" tıklayın ve "Magic8Ball" (not: boşluk izin verilmez) gibi proje bir isim.
App kullanılmak üzere bir resim ve bir ses dosyasını indirin. Medya dosyalarını sizi hatırlar bu uygun bir yere kaydedin.
Tasarımcı solundaki sütununda, Temel paletini açın ve Viewer (# 1) üzerinde bir Button bileşeni sürükleyin.
8-Ball görüntüye düğme görüntüsü ayarlayın: Sağdaki Özellikler bölmesinde özelliklerini görmek için yeni eklenen düğmesine tıklayın. Kelime "Resim" klik altında "Yok ..." ve küçük bir seçim penceresi (# 2) açılır. "Ekle" düğmesini tıklayın ve 8-Ball görüntü kaydettiğiniz yere göz atın. Dosyayı seçin, sonra seçimi penceresini kapatmak için "Tamam" butonuna tıklayınız. Açılan küçük pencerede (# 3) kapatmak için özellikleri bölmesini tekrar "Tamam" a tıklayın.
Özellikler bölmesinde metin alanına gidin ve düğme bileşeni (# 4) Ekran metni silin.
Medya paletten, Görüntüleyici bölmesi (# 1) üzerine bir ses bileşenin üzerine sürükleyin. Ses uygulaması görünür bir parçası olmayacaktır çünkü dikkat edin, bir "Sigara görünür bileşeni" olarak, Görüntüleyici bölmesinin altında görünür.
Ses bileşenin kaynak dosyası ayarlayın: Sağdaki Özellikler bölmesinde özelliklerini görmek için yeni eklenen ses bileşeni tıklayın. Kelimesi küçük bir kutu içinde "Kaynak" klik altında "Yok ..." ve küçük bir seçim penceresi (# 2) açılır. "Ekle" düğmesini tıklayın ve ses dosyayı kaydettiğiniz yere göz atın. Ses dosyasını seçin, sonra seçimi penceresini kapatmak için "Tamam" butonuna tıklayınız. Açılan küçük pencerede (# 3) kapatmak için özellikleri bölmesini tekrar "Tamam" a tıklayın.
Artık bu app Bölüm için Tasarımcısı çalışmalarını tamamladı. Bu bileşenlerin davranışını programlamak için Bloklar Editörü üzerinden gitmek zamanı geldi.
YAPI: Bloklar Editörü
Tasarımcı sağ üst köşesinde, Blokları Editörü düğmesine tıklayın.Birkaç dakika bekleyin blok editörü yükler ise.Bu biraz zaman alır, ve sık sık bilgisayarınıza java program indirme gibi "ok", "kabul" ya da "devam" butonuna tıklayınız gerektirir.(Size kabul etmek isteyen olup olmadığını görmek için tarayıcınızın en üst ya da çok altına bakmak emin olun.) Eğer yükleme Bloklar Editörü sorun yaşıyorsanız, geri dönmek Kurulum Talimatları yardım.
Şimdi düğmesi tıklatıldığında davranmaya nasıl app anlatacağız.Program için "kod" sadece iki bloktan oluşmaktadır, çünkü bu, aslında App Inventor çok basit!
Bloklar Editör açıldıktan sonra, ekranın sol tarafında çalışan birkaç seçenek vardır.Biz ile "Paletler" bu bakın "Çekmeceler."
Benim Bloklar paletinden, Button1 çekmece tıklayın.Çalışma alanı (# 1) içine Button1.Click blok zamansürükleyin.Benim Bloklar paletten, Sound1 çekmece tıklayın çalışma alanı içine Sound1.Play blok sürükleyip takın zaman Button1.Click blok (# 2).Onlar manyetik puzzle parçaları gibi bir araya tıklama.
Sizin bloklar şimdi aşağıdaki gibi görünmelidir:
Bu kadar değil!Magic 8-Ball Bölüm için program yazdım.Şimdi doğru çalışma olduğunu test etmek için zamanı.
TEST: Telefon / Emulator
Artık bir uygulama inşa etmişlerdir!Bunun işe yaradığını test etmek için, ya bir emülatör başlatmak zorunda, ya da bir telefon bağlayın.Geri Dön Kurulum Talimatları bir telefon ya da bir emülatör çalışan yoksa.
Emulator: resmin üzerine tıklayın, ses çalma duyacaksınız.
Telefon: resme dokunun, ses çalma duyacaksınız.
Not: Sesi duymuyorsanız, önce ses (veya bilgisayar emülatör kullanıyorsanız) cihazınızda kadar açık olduğundan emin olun. Ayrıca, cihazınız bir SD kart olduğundan emin olun. App Inventor mağaza medya dosyalarını SD karta. Bazı cihazlarda, Çal bileşeni düzgün çalışmıyor. Sen Ses bileşenin yerine Player bileşeni kullanmanız gerekecektir.
Şimdi (bir ses) bir eylem gerçekleştirmek için düğmeye ele verdik, biz kullanıcı bir tahmin vererek dahil etmek bu eylemi uzatmak istiyorum.Label1 talimatları görüntüler ve Label2 seçilen tahmini görüntüler: Önce iki etiket gerekir.Biz tahminler listesinden seçim yapmak için bir "liste seçici" programlamak için blok kullanacağız.Düğmeye her tıklandığında, uygulama seçilen tahmini görüntülemek için Label2 metnini değişecektir.
TASARIM: App Inventor
Tarayıcınızda Designer penceresine geri dönün ve uygulaması için bazı yeni şeyler ekleyin.
Ekran Düzenleme paletinden, Dikey Düzenleme bileşeni (# 1) üzerine sürükleyin. İlk başta sadece boş bir kutu gibi görünür, ancak bir şeyler koymak zaman, App Inventor (diğer üst üste) dikey onları hizaya istediğiniz bilir.
Temel paletten, bir Label bileşenini sürükleyin (# 2) ve dikey düzenleme bileşeni içinde bırakın.Özellikler bölmesinde, "8-Ball bir soru Magic sor" için Label1 olan "Metin" özelliğini değiştirin. (# 3)
Doğru Label1 altında yer alır, böylece Temel paletinden, Dikey Düzenleme kutusuna başka bir Label bileşeni (Label2) üzerine sürükleyin. Bu iki etiket üzerine Dikey Düzenleme bileşenlerin içinde de böylece Şimdi 8-Ball sürükleyin "cevap almak için 8-Ball. Magic dokunun" için Label2 "Metin" özelliğini değiştirin. Bu onlara bir dikey çizgi birbirleriyle sıraya neden olur. (Not:. Bu zor fare iş olabilir, ama sadece orada onları almak ve dikey düzenleme her şeyi sığdırmak için kendisini yeniden boyutlandırmak olacak olabilir)
Şimdi sadece projeye eklenen bileşenleri programlamak için Bloklar Editörü geri gitme vakti.(Bloklar Editor kahve fincanı gibi görünüyor java simgesiyle anlamına, web tarayıcı dışında bir pencerede çalışırken, unutmayın.)
YAPI: Bloklar Editörü
Şimdi eğlenceli kısmı için!Bu tahminler ve program listeden bir öğe almak ve Label2 içinde görüntülemek için düğmeye bir listesini yapmak için gidiyoruz.Düğmesi hala Bölüm programlanmış bu ses çıkarır.Bunu nasıl İşte ...
Benim Bloklar paletten, ilişkili tüm blokları görmek için Label2 çekmece tıklayın. Mavi set Label2.Textüzerinde sürükleyin ve sadece Sound1.Play blok üzerinde yerleştirin. Button1.Click blok otomatik olarak yeni blok karşılamak için daha büyük aldığında dikkat edin.
From Dahili palet, Listesi çekmece tıklayın.Seçim rastgele öğe blok üzerine sürükleyin ve set Label2.Text bloğunun açık soketine bağlayın.
From Dahili paleti, tekrar Listesi tıklayın, sonra bir liste blok yapmak ve seçim rastgele madde bloğunun sağ tarafındaki "listesi" soketine takın dışarı sürükleyin.
From Dahili palet,, Metin çekmece tıklayın bir metin bloğu dışarı sürükleyin ve bir liste blok yapmak ve madde soketine bağlayın. Bu vurgulanmış olur böylece kelime "metin" doğrudan tıklayın. Daha sonra orada yeni metin yazabilirsiniz. Eğer Magic 8-Ball için tahminler listenizde istediğiniz sözler düşünün. Bu yeni metin bloğu içine ilk tahmini yazın.
Yeni bir metin bloğundaki taktığınızda, bir liste blok otomatik olarak yeni bir yuva oluşturur yapmakdikkat edin. Eğer 8 Top Uygulaması programlanmış istediğiniz tahmin seçimler her biri için önceki adımı yineleyin. Seçim rastgele öğe blok her bir metin bloğu takın. (Cevaplar için fikirler:http://en.wikipedia.org/wiki/Magic_8-Ball )
Bloklar bu gibi görünmelidir:
(Not:. Marka listesinde bloğunun sonunda boş bir "madde" boşluk olması için normaldir)
Bir Magic 8 Ball Uygulaması var!Şimdi uygulama tamamen işlevseldir ve mutlak kesinlik ile geleceği tahmin olacaktır.Bu işleri, ve sonra uygulaması daha eğlenceli hale getirmek için bazı meydan okuma görevler için geri gelmek olduğunu test edin.
TEST: Emulator veya Telefon
Emulator: 8-Ball resme tıklayın, sesin ardından Label2.text alanında görüntülenen cevaplar biri, görmelisiniz.
Telefon: 8-Ball resmi dokunun, sesin ardından Label2.text alanında görüntülenen cevaplar biri, görmelisiniz.
Çalışan bir Magic 8 Ball uygulaması var olsa da, daha da eğlenceli hale getirmek için bir yol var.Sen telefonu sallayarak yerine bir düğmeye tıklama yanıt cevap yapmak için ivme bileşeni kullanabilirsiniz.. Bu bölüm sadece bir ivme ile donatılmış gerçek bir telefon ya da tablet ile yapılabilir: Bu 8-Ball oyuncak Not gerçek Magic gibi uygulaması daha yapacaktır.Eğer bir emülatör kullanıyorsanız, bu bölümü atlayın ve bunun yerine 1 Challenge gidin.
TASARIM: App Inventor
Sensörler paletten, bir AccelerometerSensor sensör bileşen üzerinde sürükleyin.Otomatik olarak Viewer penceresinin "Non-görünür bileşenleri" için alan aşağı düşer dikkat edin.Bu ihtiyacınız olan tek yeni bileşenidir, bu nedenle programı değiştirmek için Bloklar Editörü üzerinden devam.
YAPI: Bloklar Editörü
Benim Bloklar çekmeceden, AccelerometerSensor tıklayın, sonra AccelerometerSensor.Shaking zamaniçin blok dışarı sürükleyin.
Button1.Click blok içinden tüm blokları çıkarın ve AccelerometerSensor.Shaking blok içinde taşıyınNOT:. Eğer üst ya da sol blok tıklayarak ve sürükleyerek bağlı blok tüm bölümleri taşıyabilirsiniz. Bağlı bloklar ile gelecek.
Çalışma alanınızı derli toplu tutmak için Button1.Click blok silin.
Bloklar bu gibi görünmelidir:
TEST: Telefon / Emulator
Telefon: telefon sallamak zaman bir cevap göstermek ve bir ses gerekir.
Emulator: ne yazık ki, emülatör kullanırken telefonu sallayarak taklit edemez.
Telefonunuz için Uygulama paketi!
Eğer Bloklar Editörü telefonunuza kesmek için olsaydı app ortadan kalkacaktır.Uygulaması hala App Inventor sunucu üzerinde değil, telefonunuzda depolanan olmasıdır.Izleyin bu talimatları telefonunuza app paket veya herhangi bir android telefon yüklenebilir bir ". apk" dosyasını yapmak.Eğer uygulama bile serin yapmak istiyorsanız ya da, aşağıdaki sorunlar deneyin.
Yerine (veya ek olarak) tahmini metin olarak, bu 8-Ball yüksek sesle konuşmak yapabilirsiniz görünmesini sağlar?İpucu: text-to-speech bileşeni Tasarımcısı Diğer Ürünler paleti altında Not:. Çoğu Android cihazlar text-to-speech (TTS) yeteneği var, ama sorun Uygulaması Inventor TTS bileşen işe gidip gelmek varsa , Eğer TTS yüklemek ve / veya cihazınızda TTS etkinleştirmek için öğrenmek gerekebilir.
Telefon uygulaması telefon sarsıldı iken üzerinden döner birkaç görüntü sarsılmış veya sahip olduğunda döndürmek olun. Bunu ortaya çıkıyor 8-top pencere içinde üçgen parça gibi görünmesi için bu tekniği kullanabilirsiniz. Ayrıca farklı tahminler için farklı resimler yapmak ve her tahmin için doğru görüntü görüntüleyebilirsiniz.
Benzer bir uygulama yapmak ama farklı bir amaç için. Telefon zar veya yahtzee harf yerine kullanılabilir.Bu olasılık araştırmak için bir madeni para atmak veya rasgele sayı veya renk jeneratör taklit olabilir.
(Sınav öğretici olun bakınız) tahminler listesine seçenekleri eklemek için son kullanıcılar isteyin.
Tahmini seçimler için "Crowd kaynak": insanların kısa mesaj göndermek ve uygulama listesine eklemek için izin verir.
Buna bir metin gönderir kimse karşılığında bir kısa mesaj tahmini alacaksınız böylece 8 Ball uygulaması bir "sunucu" olun.
(Bir öğrenci ödev yapmadığı için bir bahane olduğunda kullanmak öğretmen için bir uygulama gibi) esprili seçimler listesini değiştirmek tamamlayın, ya da yararlı amaçlar rastgele sınıfında arasında insanlardan bir isim seçerek gibi için.
Yorumlar