Drawing and Animation (Çizim ve Animasyon Bileşenleri): Bu bileşnler ile çeşitli oyun animasyonları benzeri dokunmatik ile kontrol edilen animasyon ve çizim yapılır. İlk önce ekranımıza “Canvas” (Tuval) bileşeni eklememiz diğer bileşenleri de bunun içinde konumlandırılmamız gerekmektedir.

Canvas: Yukarıda açıklandığı üzere bu bileşen resim tuvali mantığı ile boş bir hareket sahnesi yaratır.
Ball: “Canvas” bileşeni içine eklenen bu bileşenin blok bölümünde de göreceğimiz üzere, hız, dokunma, görünürlük ve pozisyon ayarlarını yönetebilirsiniz.
İmageSprite: Bu bileşen ile hazırladığınız bir resim dosyasını animasyonunuza ekleyebilirsiniz. Bu bileşen içinde hız, dokunma, görünürlük ve pozisyon ayarlarını yönetebilirsiniz.

Comments